DOWNLOADS


Gratis spil:
0 A.D (play0ad.com)
Tiberian Sun (CNC-comm.com)
Robot Arena 2 1.4 (GameTechMods.com)
Wolfensten Enemy Territory 2.60b (Splashdamage.com)
Path of Exile (PathOfExile.com)
OpenTTD 1.4.2 x86 (OpenTTD.org)
OpenTTD 1.4.2 x64 (OpenTTD.org)

   Vores starter kit indeholder bl.a.:
Billeder, litteratur, links til interessante materialer og inspiration til forskellige spilbaserede forløb.
Download
   Vores alfabet er lavet med billeder fra elevernes egen verden. Vi oplever at mange elever synes at “almindelige” klasse-alfabeter er for pattede, selvom de stadig har brug for dem som reference.
Download:
29x A4
Plakat
   En generisk progresswall til klassen. Lige til at printe og hænge op. Elevernes navne skrives på små mærkater som de selv kan flytte dem efterhånden som de arbejder sig frem igennem forløbet.
Download
   Et generisk opgaveark som kan bruges sammen med progress-wall’en. Eleverne deles op i niveauer f.eks. normal, veteran og elite. Normal og Elite kan så f.eks. have forskellige antal opgaver for at nå forskellige milestones, eller der kan være forskel på sværhedsgraden af opgaverne. De forskellige niveauer kan så arbejde med samme emne, men på forskelligt niveau. Helst skal niveauerne afstemmes så alle bevæger sig med nogenlunde samme tempo igennem forløbet.
Download
   Et generisk dyds-scoreboard, som kan printes og hænges op. På dette ark kan man registrere om eleverne er klar til tiden, om de hjælper hinanden, om de tør fejle (Fumble), om de gør noget rigtigt godt (Crit), eller om de gør godt som helt overstiger spillederens forventning (Perfect). Hvad de optjente point er værd, og hvad de kan bruges til kan underviserne afgøre, eventuelt med inddragelse af klassen.
Download
   Game Jam! Et dokument med inspiration til lege- og spil-baserede bevægelsesaktiviteter med fagligt indhold. Dokumentet beskriver kort hvordan vores Game Jam!-aktivitet er struktueret, og indeholder reglerne til lege som f.eks: Boss fight, Camera battle, Tag-fat-det-nu! og Ultra-død.
Download
Læsestof:

GameIT handbook (MathiasPoulsen.com)
Gamification som differentierende metode